tirsdag den 25. marts 2014

Trip to Gainesville (AWESOME RANCH) + NASCAR RACE

Taylor's familie har inviteret mig til en masse af deres aktiviteter. Jeg har haft de fedeste oplevelser med dem de sidste par måneder, og synes lige jeg ville dele disse to med jer ;-)
1. Daytona 500 Nascar race. Omkring 80,000 mennesker sad klar! Vi sad på 3. række
2. Vi tog på en kæææmpe ranch. Flere kilometers land er ejet af Taylor's familie, og de inviterede mig med en weekend. Vi kørte på deres ATV (fourwheeler) uafbrudt. Så fedt med virkelig smuk natur.


Vi tog et billede i styrtende regn, midt på vejen. Vi løb igennem styrtende regn til bilen, da det store race blev afbrudt. Billedet er taget fra en plasticpose...

Drivvåde!

Denne orkan ramte byen efter vi tog afsted. Skræmmende! Ingen døde, haha.

Racet bliver skudt i gang!

Thousand Oakes Ranch


Fourwheeler time!


Silly girl, haha


Vi var ca. 23 mennesker til at starte med. Så pladsen her blev hurtigt fyldt med biler. Lørdag aften var vi 30 personer

Vi gik ned til en pavillon på søen, her blev parret, der ejer ranchen gift for nogle år siden.

Min kønne veninde. Og nej, det er ikke vores fiskestænger på billedet. De havde omkring 8 søer på deres ejendom, så folk tog ud og fiskede i løbet af dagen.

Vi havde hundene med. Her ses Riley i baggrunden.

Guess who decided to go for a swim? (It rhymes with Miley)


Riley er så rolig og sød.

Nød solskinnet! De varme grader.

Smiiiil

Så løb vi gennem græsset. Alt var så grønt og lyst. Det var virkelig, virkelig smukke omgivelser.

På søen.

Der var stille, for der blev fisket bagved.

Og så ud på båden.

Så havde vores ven fangst! 

Vi havde ikke selv tålmodighed til at fiske, men det betyder da ikke, vi ikke kan tage æren for en andens fangt! Gør det??


Udsigten fra vinduet.

Så ankommer Lisa og John på ATV'eren

Poséer for kameraet.

Kan I finde lille mig? Så store træer!

Vil ikke væk fra varmen.

AbeKAT



Navnet på stedet.

Og afsted igen!

Hopla!

Showing off them muscles 

I vil ikke vide, hvad der skete efter dette billede blev taget. Haha

Søde, lille Tucker. En hundehvalp.

Han var ikke så glad for blitzen

Den brød selvfølgelig sammen. Vi gik 5 kilometer til hytten. Jeg mødte en slange (for første gang). Jeg døde næsten!!

Taylor leger med hendes hund

'Uncle Rob' fyldte rundt, så der blev sunget og givet gave lørdag.

Så var der koncert lørdag aften. Fint udstyr og gode musikere! Taylor's far spiller guitar. Han er først til højre.

Vores dejlige værelse.

Stedet vi alle var samlet.

Vi havde bål hver aften, og folk samles i gyngestolene.

Det store køkken. Metaldøren fører ind til en KÆMPE fryser. Man kunne gå derinde... Ligesom på de amerikanske film, haha.

Mit første gatorkys!

Stuen...

My best friend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar