lørdag den 21. december 2013

Camping In Ormond Beach (Thanksgiving)

OKAY! Undskyld, undskyld, at jeg ikke har opdateret for nylig. Men der foregår bare så meget hele tiden. Så nu får I altså et indlæg, der skulle være blevet udgivet for længe siden! Nemlig i min thanksgiving break.
Jeg tog med min værtsfamilie ned til Ormond Beach i Florida, hvor vi camperede. Min værtsbedsteforældre, værtskusine, værtsonkel og så Rob, Kristyanne, Nick, Laura og jeg!

Det var smadderhyggeligt. men vi ved alle at billeder er mere spændende en ord, så her kommer de!

Ankommet til vores plads / arrived at our camp ground

Så er der bål! Der er vist en, der har fået røg i øjnene / Fire time! Looks like someone got smoke in his eyes

Vi lavede S'mores om aftenen! Skumfiduser der bliver grillet og stukket ind imellem to kiks og noget chokolade! To die for / S'mores at night! 

Kristyanne med Bella og Sandie / Kristyanne with Bella and Sandie

Vi tog vores cykler med os, og så os omkring. / We brought our bikes to get around

Ude på vandet. Så lækkert! Det var nu blæsende... / On the water. So nice! It was quite windy though

Så er der afslapning! / Releaxing

Vi spillede Guesstures. En sjov udgave af gæt og grimasser / We played Guesstures.

Chico på Emilys skød / Chico in Emilys lap

Bella ville være med til at spille! Det skal lige siges af der, hvor hun valgte at ligge sig, var mit på 'spillegulvet' / Bella wanted to play to. Too bad she had to lie down right where we were performing/playing

Lidt fra omgivelserne / Surroundings

Det var virkelig koldt denne dag! Jeg vil sige omkring 15 grader celcius, men vinden var virkelig kold! / This day was sooo cold! 

Der var mange folk omkring os, og alle var så venlige. / All the people at the camp ground was so friendly. 

Så gik vi på udforskning i 'junglen'. 

By the riverside

Det blæste, og det var skyet, så der var ingen alligatorer, der havde lyst til at komme op fra vandet.

Måske ikke den bedste idé at tage kridhvide converse på. Det er så typisk mig! 

Her var der set tidligere på dagen, men vi kom desværre ikke på det rigtige tidspunkt.

Så bliver der forberedt thanksgiving dinner! Nogle arbejdede, mens andre så på. (eller tog billeder)

Oh yes I did. Min værtsmor er så sej!

Morgenmad / breakfast

Et bål, som holdte os varme / a fire to keep us warm

Yo yo kom også ud i naturen, som I kan se til venstre på billedet. / Yo yo got to enjoy the nature as well, here he is on the left in the picture.

Så kørte vi på cykler. Her ses Laura / We also rode ourbikes. Here's Laura on hers.

Og mig/ And me



Ved vandet. Det er så typsisk, Laura får aldrig stillet kameraet skarpt!

Lidt omgivelser / Surroundings.

Så bliver der grillet pælser ved bålet / Here we're roasting sausages on the fire.

På udforskning / Exploring the area.

Vi kørte i vores truck. Bemærk skellettet på jorden foran. / We got around in our truck. Notice the skeleton on the ground.

Palmer / palms

Familiebillede / family picture


Ingen kommentarer:

Send en kommentar