søndag den 17. november 2013

Alligator Farm Florida (PICTURES INCLUDED)

I dag har jeg været med min værtsfamilie til en alligatorfarm. Det var en virkelig fed oplevelse. Jeg har aldrig i mit liv, prøvet at være så tæt på et farligt dyr. Faktisk har jeg kun set to alligatorer, siden jeg har været i USA, og de var endda i fangeskab. Så at se så mange på en gang var en stor oplevelse. Vi skulle rigtigt have været ude og zipline også, men vi besluttede at gøre det en anden dag, da vi synes vi havde nok oplevelse i at fodre alligatorer og gå rundt i et par timer. Men det skal vi altså snart. Det er en udfodringsbane oppe i luften over alligatorerne. Du er selvfølgelig spændt fast.

Første 'lille fyr' vi gik i møde ved indgangen.

Stedet var fyldt med tropiske fugle. Nogle var i bur, andre gik frit omkring.

Mr. Alligator

Den ser nu meget realistisk ud.

Albinokrokodille

Jeg havde nok holdt min afstand, hvis det var mig på den anden side af hegnet.

Hvis I tror dette er mange krokodiller samlet på et sted, kig blot videre.


Utrolig flot

Der var også utrolig mange skildpadder.


Nogle af dem var bare så ufattelig store. Se dens smalle snude/mund.

My sweet host mother.
"The golden nipple"

"Hvis jeg nu liiige rækker ud efter den, så kan jeg sikkert klappe den"

Nogle af stederne, var alligatorerne dog hegnet ind, og så gik vi rundt og så gennem glasset. 


Skildpadderne var op til 200 gamle.

Her fodrede vi dem.




Der sad farverige fugle overalt i træerne.




Den største krokodilleart de havde. Billedet giver ikke det rigtige indtryk af, hvor stor den egentlig var.

På billedet under ses hendes unge. 

Den var på størrelse med min hånd.

Haha

"It's eating me!"
"Den spiser mig!"


De store krokodiller blev fordret med døde rotter.





Det var en fed oplevelse og det gode ved det hele er, at jeg ved, jeg kommer tilbage igen. Når jeg skal zipline med mine seje værtsfamilie.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. God fornøjelse, Katrine! To blogindlæg på én dag - fantastisk!

    SvarSlet