tirsdag den 25. marts 2014

UPDATE FROM FLORIDA - SUMMER (Miami Beach, blandede billeder)

Okay, sorry! Jeg ved godt, jeg ikke har været så aktiv her på bloggen i 2014. Jeg spiller lacrosse, og jeg har ALTID noget at lave. Jeg har virkelig ikke et sekund at sætte mig ned, og få skrevet en opdatering. Jeg er altid klar på telefonen, men et blogindlæg tager altså omkring en time, og det er der ikke tid til.

Men nu får I altså et par stykker, da jeg har lidt ekstra tid. Min iPhone ville lige pludselig ikke virke i dag. Kristyanne tog mig til en butik, hvor jeg fik den repareret, og nu er jeg altså hjemme og kan slappe af. Jeg har nu mit eget værelse. Laura flyttede i weekenden, men vi har stadig halvdelen af vores skema sammen, så det er alt okay.  Vi skal også rejse sammen, og vi ses begge efter skole. Ingen drama mellem os!

Billeder fra mine KANONFEDE oplevelser i 2014. Jeg vil faktisk ikke hjem til Danmark, jeg elsker bare alt her!    
...Jeg savner dog alle de søde danskere :)

Miami Beach med AFS

Så smuk strand!

Mine venner og jeg

Flere venner




Laura og jeg lavede vores egen læbestift spontant en søndag aften. Var godt tilfreds med resultatet.

Vågnede op til chokolade fra mine perfekte værtsforældre på valentinsdag!

Vågnede en aften i februar, med brandbil og ambulancer udenfor huset. Der er hele tiden ulykker i vores t-kryds...

En lacrossekamp

Vi spillede mod den rigeste privatskole, jeg nogensinde har set. Det var pænt cool

Mit hold og jeg!

Taget inden en udflugt med min værtsfamilie en søndag. Jeg elsker, hvordan alle amerikanere laver aktiviteter HVER dag. Alle lever livet fuldt ud herovre, der sker altid noget.

My sis and I.

Så var der bål med vennerne. Vi var ca. 30!

Hahaha.

Der bliver da set bold engang imellem!

De lærer aldrig at stave mit navn korrekt. 'Catherine'

Psykologi

Idræt. AJ, me and Lau

Sushi med familien en af weekenderne.

Et billede jeg aldrig fik vist fra min homecoming. Nu har jeg snart PROM. Skal til to! På to skoler :-)

Alle herovre er gået amok over denne film. Jeg ved ikke, hvor meget folk snakker om den i Danmark, men her synger alle sangene overalt, haha.

Jeg tog med min 'mor' i skole en dag. Så spurgte den her dreng, om han ikke måtte få et billede med mig, haha. Det var altså inden, vi fik høje temperaturer (inden jeg fik min kulør)...

Kage til min far. Bager altid lagkage, når der er en i huset, som har fødselsdag.

En af vores turer til the Avenues Mall. Jeg prøver, at efterligne et berømt klip, der er gået rundt herovre af en sur baby!

Jeg elsker bare vejene herovre. Så smukke!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar