torsdag den 13. juni 2013

VÆRTSFAMILIE! FLORIIIIIIIIIDA (Translation below)

Så blev det min tur til at skrive et indlæg om min VÆRTSFAMILIE :-) 





Blev ringet op imorges (9.30...) af Katrine fra EF. Jeg havde valgt Californien og Oregon som mine fortrukne stater, men jeg er altså blevet placeret i FLORIDA. Jeg kunne ikke være mere glad!
Tror faktisk, jeg er mere glad, end hvis jeg havde fået Cali.

Det var lidt surealistisk, hun sagde, "Katrine, du har fået værtsfamilie, og jeg skal lige have dig til at udfylde nogle papirer", og jeg tænkte bare "YES, gad vide om det blev Californien eller Oregon?", så sagde hun, "meeen det er altså Florida, tillykke med det!" - Whaaat? Kun i den anden ende af hele landet, men okay!

Har lige sendt papir af sted til min High School. Jeg ved ikke noget om familien endnu... Katrine måtte ikke fortælle noget, da familien ikke er helt igennem endnu, er dog sikker på at få den;-)
Kan ikke vente! Tænk at jeg skal bo i solskinsstaten.

Fakta:
4. største befolkning: ca. 20 millioner
Sub- og tropisk  klima: SOLSKIN
Største by: Jacksonville
'Hovedstad': Tallahassee
Gennemsnitstemperatur hele året: 25°
Om sommeren op til 45 grader!!
____________________________________________________________________________________________________________


Got a call this morning (9.30...) It was Katrine from EF. I had chosen California as my preferred state, but I'm am now placed in FLORIDA:-) I couldn't be more happy! I actually think I'm happier than if I had gotten Cali.

It was pretty surreal, she was like, "Katrine, you've gotten a potential host family", and I thought "YES, I wonder where on the west coast?" then she said, "in Florida, congratulations!" - whaaat? That was a lot to take in. Only the other end of THE WHOLE COUNTRY, but okay :-)

I've just sent the last papers to my High School. I don't know anything about my family yet... Katrine couldn't tell me anything, since my host family hasn't been totally approved yet. But I'm guarantied that I will live with them.

I can't wait.
I'm really going to live in the sunshine state!

7 kommentarer:

  1. ENDELIG en anden dansker til Florida! Ved du hvad by du skal til endnu?:)

    SvarSlet
  2. YES! Tak, fordi du skrev, var også ved at blive frustreret over så lidt danskere, der skal til FL!:)
    Jeg skal bo i et område ved Jacksonville, ved ikke præcist hvor endnu, som du kan læse!
    Hvad med dig, hvor skal du bo?

    SvarSlet
    Svar
    1. I udkanten af Orlando! Det bliver så super fedt! Ved du hvad skole du skal gå på så? :)

      Slet
  3. Niice :-) Glæder mig ekstremt! Tager allerede afsted d. 23. juli! Jeg ved ikke hvilken skole, jeg skal gå på, nej. Men får det at vide i løbet af de næste par dage. Hvad med dig, ved du det? Er din familie sød? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var tidligt! Jeg skal gå på East River High School :) Og de er super søde! Og jeg har fået en søster på min alder, så det er bare perfekt! Har du noget imod, hvis jeg linker til din blog på min?

      Slet
    2. Ej, men det er jo bare perfekt :-)
      Det må du gerne! Må jeg også linke til din?

      Slet