tirsdag den 14. maj 2013

Preparation Camp

Hello!

Var på Preparation Camp i weekenden. Det var en virkelig fed oplevelse, og jeg mødte nogle superseje mennesker. Jeg var i sølvgruppen (Go Team Silver!). Størstedelen af personerne i min gruppe har allerede fået værtsfamilie, men jeg venter stadig...
 Boede på værelse med Andrea og Lærke - super dejlige piger! Det var skønt endelig at møde nogen (Andrea) fra mit område, som er i samme situation som mig.

Endelig kunne jeg også snakke med andre om de gode og dårlige ting ved udvekslingsprogrammet.
Billeder og en enkelt video nedenfor!



Video fra campen.
 Vi er der ved 3:08 



Maria og Laura.

Vi arbejder.

Søren og Robin.

Min gruppes collage.

Lærke, Andrea og jeg.

Asgar og Trine.
Vores Sketch Show

Gruppebillede (TEAM SILVER)

Robin og Søren :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar